ПЕРЕМОЖЦІ
ОБЛАСНОГО ЕТАПУ
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ- 2020»
Матеріали завантажити
Заключний тур ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
Козлюк Олена Григорівна
Номінація "Початкова освіта"
Місце роботи Олешинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Хмельницького району Хмельницької області
Посада Вчитель початкових класів
Освіта Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007 рік
Самоосвіта Курси підвищення кваліфікації у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2017 рік
Педагогічний стаж 10 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст першої категорії
Звання - Старший учитель
Педагогічне кредо - Мудрий не той, хто багато знає, а той, чиї знання корисні
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Здоров’язбережувальні технології: методи словесні (розповідь, бесіда), практичні компенсаторно-нейтралізуючі (дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, вправи для очей), стимулюючі (казкотерапія, фітотерапія); форми (фізкультхвилинки, динамічні перерви, рухливі ігри, екскурсії);
інтерактивні технології: методи (мозковий штурм, гронування, сенкан, кубування, рольові ігри, навчаючи-учусь); форми (парна, групова, колективна);
інтеграційні технології: методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності (створення ситуації інтересу, пізнавальні ігри, проекти); інформаційні технології навчання: методи (бінарні); форми (мультимедійні презентації, уроки інформатики)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Весняний вечір. Мама з газетою. Оголошення про набір студентів. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Вісім років як одна мить. Я вчитель.
Олешинська школа. Перший клас. Десять учнів. Молодий спеціаліст. Діловий костюм. Велика сумка. Конспекти від руки. Зошити, зошити, зошити…
Мене повчають. Зі мною діляться досвідом. Я навчаю. Мене поважають. Цікавляться моєю думкою. Питають у мене поради.
Проаналізувавши ряд визначень, які дають словники, маючи досвід роботи у початковій школі, зазирнувши у власне серце, можу з упевненістю сказати, що у трактуванні такого багатогранного поняття, як «педагог» мені імпонують слова відомого поета С. Л. Соловейчика: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися.»
Підручники, зошити, перевірка щоденників, цікаві уроки, складні контрольні роботи, веселі перерви, пустотливі учні, зустрічі з батьками – все це моя робота! Дуже цікава робота: кожний день відрізняється від попереднього, кожний урок не схожий на інший, кожний учень індивідуальний. Але в той же час і дуже складна, яка потребує постійної клопіткої праці над собою, вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я вся відкрита, як на долоні, кожен мій рух, кожен крок під «прицілом». Як би погано мені не було, я зобов’язана залишити усі негаразди особистого життя за порогом школи, бути усміхненою, розуміючою, впевненою у собі та у своїх учнях.
У собі намагаюсь розвивати такі якості, як терпіння, інтелігентність, освіченість, тактовність, уважність, мобільність, ерудованість, почуття стилю, смаку, міри, на високому рівні володіти технічними засобами та сучасними освітніми новинками. Адже професія вчителя – це завжди пошук, сумнів, тривога і співпереживання.
Де ж взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в дітях, тільки в усвідомленні величі своєї справи. Щоденне спілкування з дітьми дарує мені радість життя, надію на те, що мої думки та переконання будуть мати продовження. Я щаслива, коли бачу позитивні результати своєї роботи, усмішку на устах учнів, іскорки цікавості в їхніх очах, відчуваю вдячність у поглядах батьків.
Я недосконала, але маю любов до своєї справи і до дітей, вірю, що це головне
Посилання на
персональний Інтернет-ресурс
Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу
ОБЛАСНОГО ЕТАПУ
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ- 2020»
Заключний тур ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
Номінація "Початкова освіта"
Місце роботи Олешинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Хмельницького району Хмельницької області
Посада Вчитель початкових класів
Освіта Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007 рік
Освіта Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007 рік
Самоосвіта Курси підвищення кваліфікації у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2017 рік
Педагогічний стаж 10 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст першої категорії
Звання - Старший учитель
Педагогічне кредо - Мудрий не той, хто багато знає, а той, чиї знання корисні
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Здоров’язбережувальні технології: методи словесні (розповідь, бесіда), практичні компенсаторно-нейтралізуючі (дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, вправи для очей), стимулюючі (казкотерапія, фітотерапія); форми (фізкультхвилинки, динамічні перерви, рухливі ігри, екскурсії);
інтерактивні технології: методи (мозковий штурм, гронування, сенкан, кубування, рольові ігри, навчаючи-учусь); форми (парна, групова, колективна);
інтеграційні технології: методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності (створення ситуації інтересу, пізнавальні ігри, проекти); інформаційні технології навчання: методи (бінарні); форми (мультимедійні презентації, уроки інформатики)
Педагогічний стаж 10 років
Кваліфікаційна категорія Спеціаліст першої категорії
Звання - Старший учитель
Педагогічне кредо - Мудрий не той, хто багато знає, а той, чиї знання корисні
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Здоров’язбережувальні технології: методи словесні (розповідь, бесіда), практичні компенсаторно-нейтралізуючі (дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, вправи для очей), стимулюючі (казкотерапія, фітотерапія); форми (фізкультхвилинки, динамічні перерви, рухливі ігри, екскурсії);
інтерактивні технології: методи (мозковий штурм, гронування, сенкан, кубування, рольові ігри, навчаючи-учусь); форми (парна, групова, колективна);
інтеграційні технології: методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності (створення ситуації інтересу, пізнавальні ігри, проекти); інформаційні технології навчання: методи (бінарні); форми (мультимедійні презентації, уроки інформатики)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Весняний вечір. Мама з газетою. Оголошення про набір студентів. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Вісім років як одна мить. Я вчитель.
Олешинська школа. Перший клас. Десять учнів. Молодий спеціаліст. Діловий костюм. Велика сумка. Конспекти від руки. Зошити, зошити, зошити…
Мене повчають. Зі мною діляться досвідом. Я навчаю. Мене поважають. Цікавляться моєю думкою. Питають у мене поради.
Проаналізувавши ряд визначень, які дають словники, маючи досвід роботи у початковій школі, зазирнувши у власне серце, можу з упевненістю сказати, що у трактуванні такого багатогранного поняття, як «педагог» мені імпонують слова відомого поета С. Л. Соловейчика: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися.»
Підручники, зошити, перевірка щоденників, цікаві уроки, складні контрольні роботи, веселі перерви, пустотливі учні, зустрічі з батьками – все це моя робота! Дуже цікава робота: кожний день відрізняється від попереднього, кожний урок не схожий на інший, кожний учень індивідуальний. Але в той же час і дуже складна, яка потребує постійної клопіткої праці над собою, вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я вся відкрита, як на долоні, кожен мій рух, кожен крок під «прицілом». Як би погано мені не було, я зобов’язана залишити усі негаразди особистого життя за порогом школи, бути усміхненою, розуміючою, впевненою у собі та у своїх учнях.
У собі намагаюсь розвивати такі якості, як терпіння, інтелігентність, освіченість, тактовність, уважність, мобільність, ерудованість, почуття стилю, смаку, міри, на високому рівні володіти технічними засобами та сучасними освітніми новинками. Адже професія вчителя – це завжди пошук, сумнів, тривога і співпереживання.
Де ж взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в дітях, тільки в усвідомленні величі своєї справи. Щоденне спілкування з дітьми дарує мені радість життя, надію на те, що мої думки та переконання будуть мати продовження. Я щаслива, коли бачу позитивні результати своєї роботи, усмішку на устах учнів, іскорки цікавості в їхніх очах, відчуваю вдячність у поглядах батьків.
Я недосконала, але маю любов до своєї справи і до дітей, вірю, що це головне
Посилання на
персональний Інтернет-ресурс
Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу
Результати фінального етапу заключного туру
Рейтинговий лист: Завантаження
Зведена відомість Майстер-клас: Завантаження
Зведена відомість Проект: Завантаження
Зведена відомість Урок: Завантаження
Зведена відомість Експертиза: Завантаження
Рейтинговий лист: Завантаження
Зведена відомість Майстер-клас: Завантаження
Зведена відомість Проект: Завантаження
Зведена відомість Урок: Завантаження
Зведена відомість Експертиза: Завантаження
Результати відбіркового етапу заключного туру
Рейтинговий лист: Завантаження
Підсумки відбіркового етапу: Завантаження
Оціночна відомість, Проект: Завантаження
Оціночна відомість, Майстер-клас: Завантаження
Оціночна відомість, I група: Завантаження
Оціночна відомість, III група: Завантаження
Оціночна відомість 24.04 Проект: Завантаження
Оціночна відомість 25.04 Проект: Завантаження
Оціночна відомість 26.04 Проект: Завантаження
Оціночна відомість 25.04 Урок: Завантаження
Оціночна відомість Майстер-клас: Завантаження
Оціночна відомість Практична: Завантаження
Оціночна відомість Тестування: Завантаження
Оціночна відомість Урок: Завантаження
Підсумки відбіркового : Завантаження | Завантаження
Фотографії: Завантаження
Рейтинговий лист: Завантаження
Підсумки відбіркового етапу: Завантаження
Оціночна відомість, Проект: Завантаження
Оціночна відомість, Майстер-клас: Завантаження
Оціночна відомість, I група: Завантаження
Оціночна відомість, III група: Завантаження
Оціночна відомість 24.04 Проект: Завантаження
Оціночна відомість 25.04 Проект: Завантаження
Оціночна відомість 26.04 Проект: Завантаження
Оціночна відомість 25.04 Урок: Завантаження
Оціночна відомість Майстер-клас: Завантаження
Оціночна відомість Практична: Завантаження
Оціночна відомість Тестування: Завантаження
Оціночна відомість Урок: Завантаження
Підсумки відбіркового : Завантаження | Завантаження
Відеоматеріали
Співбесіда з конкурсантами за представленим відеозаписом майстер-класу
Конкурсне випробування «Навчальний проект»
ПЕРЕМОЖЦІ
ОБЛАСНОГО ЕТАПУ
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ 2017»
ОБЛАСНОГО ЕТАПУПЕРЕМОЖЦІ
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ 2017»
Хмельницький район
Козлюк Олена Григорівна
Дунаєвецький район
Зоріна Лариса Василівна
м. Славута
Сірук Оксана Вікторівна
м. Шепетівка
Іщук Наталія Олександрівна
Волочиський район
Повзун Василь Васильович
Красилівський район
Войтович Оксана Станіславівна
Методичні рекомендації щодо проведення експертизи проектів шкільних підручників (схвалено на засіданні кафедри педагогіки, психології і корекційноїосвіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломноїпедагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» (протокол від 31.10.2016 р. № 9))
Алгоритм підготовки та виконання завдань конкурсного випробування «Експертиза підручника»
Зразок оформлення експертного висновку
ПЕРЕМОЖЦІ ОБЛАСНОГО ЕТАПУВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ 2014»
Місце роботи: Чемеровецький НВК №1 «Загальноосвітня школа I-III ступенів, ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат”; 31600, Хмельницька область, смт Чемерівці, вул. Центральна 46;
Педагогічний стаж роботи: 22 роки
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Ваше педагогічне кредо: Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому. Ніколи не зупинятися на досягнутому.
Проблема (тема), над якою працює: «Здоров’язберігаючі технології на уроках в початковій школі – крок до школи культури здоров’я»
Коваленко Ірина Вікторівна
Місце роботи: Стуфчинецька загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів,
Хмельницька область, Хмельницький район,
с. Стуфчинці, вул. Шкільна, 51, індекс 31323
Педагогічний стаж роботи: 13 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Ваше педагогічне кредо: Творчість
розвивається
через творчість.
Творча робота – це прекрасна, надзвичайно важка
Творча робота – це прекрасна, надзвичайно важка
і дивовижно радісна праця.
Проблема (тема), над якою працює: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів" Завантажити матеріали. Переглянути матеріали
Бурова Наталія Володимирівна
І-ІІІ ступенів№ 24, Хмельницька область, м. Хмельницький
вул. Львівське шоссе, 47/3, індекс 29000
Педагогічний стаж роботи: 19 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Ваше педагогічне кредо: Учитель -
професіонал у початковій школі, завжди був і буде універсалом. Йому слід уміти
робити все – безперечна істина нашого покликання.
Проблема (тема), над якою працює: "Формування інноваційної особистості молодшого школяра засобами ІКТ" Завантажити матеріали. Переглянути матеріали
Місце роботи: Навчально-виховний комплекс №3 у складі «Загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною
підготовкою», НВК №3, вул. Українська, 67, м. Шепетівка, Хмельницької
області, 30400
Педагогічний стаж роботи: 19 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: старший вчитель
Ваше педагогічне кредо: Працювати не більше, а
краще.
Проблема (тема), над якою працює: «Мовленнєво-ситуативні вправи, як засіб формування комунікативної компетентності молодших школярів», Завантажити матеріали; Переглянути матеріали
Місце роботи: Городнявський навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, колегіум», с. Городнявка, Шепетівського району, Хмельницької області, 30433
Педагогічний стаж роботи: 8 років
Кваліфікаційна категорія: ІІ
Ваше педагогічне кредо: Учитель готується до ідеального уроку все життя.
Проблема (тема), над якою працює: «Міжпредметна інтеграція навчання-ключовий аспект успішного розвитку особистісного потенціалу молодших школярів », Завантажити матеріали; Переглянути матеріали
Кушнір Оксана Іванівна
Педагогічний стаж роботи: 21 рік
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: старший вчитель
Ваше педагогічне кредо: Підготуй учня, у якого зможеш навчитись сам.
Немає коментарів:
Дописати коментар